3 Ocak 2010 Pazar

Ah Yüreğim Ah!




Ah yüreğim, ah!


Kasırgalar kopuyor yüreğimde. Ne zaman yağmur yağdığını görsem, gökten düşen her damla sanki cama değil de, gönlümdeki saçakları parçalarcasına oluklarımdan akıyor.

Bu yürek ne kasırgalar, ne tufanlar geçirdi… Şimdi yüreğimde hazan mevsimi, şarkılarım hüzzam, sevdadan yoksun gönüller… Hani gecenin içindeki yıldız gibi, sabah pencereme doğan güneş gibi, beklenen ve özlenenin gelmesi gibi bekliyorum sevdaya hasret gönlümdekini…

Herkesin bildiği, yaşadığı gibi değildir sevdam benim. Ben; yüreğimde, yüreğimin tam içinde, canımda yaşarım sevdamı. Sevda sözlerini gözlerim okur, yazmaya gerek duymadan. Öyle bir sevda ki bu, nehir oldu didelerimden dökülenlerimle.

Ah yüreğim, ah!

Nasıl tanımadan açarsın gönlünü; sevdadan yoksun, sevdayı bir pula satanlara? Çıkarcı yürekleri gönlüne nasıl da eş edersin? Bilmez misin bu kalp kaç sefer kırıldı sevgini hak etmeyenlerin ellerinde?

Ah yüreğim, ah!

Yıldız yağan gecelerde sevda yorgunuyum. Ölü turnalar düşüyor mavisi yontulmuş gökyüzünden.

Hani uğrunda yüreğimi verdiğim değerler?

Ellerim üşüyor… Bedenim buz sanki, sevdasız yüreklerde…

Yazık! Acıyorum yüreğimin değerini bilmeyenlere…

Ah yüreğim, ah!

6 yorum:

  1. Yüreğe sitem. Kendi yüreğine hem de.

    Hiç bir yürek sevgiye değer olmayanlara açmaz yüreğini asla. Vardır bu işte bir iş. Dostlar, arkadaşlar, sevdalar o yüreğe layık değilse, günlük hayatın maskesini takmışsa, suçu arama yürekte derim ben.

    Suç yüreğe layık olmayandadır...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Aslında yürek masum...
    Sadece bazen savunmasız...

    Yeni yıl kutlamanız, güzel dilekleriniz için de ayrıca teşekkürler...
    Ben de size herşeyin gönlünüzce olduğu nice yıllar diliyorum.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sakın yüreğinize kızmayın.Nerden bilsin çarpan naif bir kalp karşısında taştan kalbin hissetmediğini.Nerden bilsin başına gelebilecekleri.Hem kalp tecrübe edinmesin varsın; bir daha ki sefere aynı içtenlik aynı sevecenlik ve aynı vericilikte çarpar mı ki! Kızmayın ,sakın kızmayın.

    Sevgiyle ve aşkla kalın hep.

    YanıtlaSil
  4. Ziyaretiniz için teşekkür eder,blog dünyasında başarılar dilerim.
    Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  5. sevgi damlalarım, yürek ne bilsin değer bilmezi severken sevmenin ölçüsü ayarı varmıki?, sevgiyi göremeyene yazık.en çok ta kaybolan zamana yazık.sevgisiz kalmasın yüreğiniz.

    YanıtlaSil
  6. gordion960;
    evet haklısınız yürek nereden bilsin vefasızı hayırsızı herkesi kendi gbi biliyor sevgiler diliyorum

    YanıtlaSil