20 Ocak 2010 Çarşamba

Yak Beni Sevdanla


Sevgi pınarım, gönül ırmağım,
Sevdan ruhuma bir efsun gibi.
Sen! Yıllarca beklenen sevgili,
Gönül semalarımda adın yazılı.

Aşkın güneş misali parlar geceme,
Eritir buzları, yanar yüreğim.
Ne zaman gelsen laleler acar,
Lalezara dönüşür güz bahçelerim.

Olmazı oldurur sevdanla gönül,
Yaprak daha yeşil, güller kırmızı.
Dokun ruhuma ki; titresin tenim,
Döner başım; değse gözlerin...

Vuslatımda sen varsın ey sevgili!
Sarıl bedenime, al ruhumu...
Kopsun teninden kızıl bir ateş,
Yak beni sevdanla, kalbime yerleş...

32 yorum:

  1. Aradaki buzları eriten ve güz bahçelerini lalezara dönüştüren bir kavuşmayı anlatan bu güzel ve duygu yüklü dizeleri kaleme alan, yüreğe, emeğe ve gönüle selam ve saygılar olsu.

    Bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Recep Altun;
    çok teşekkür ederim yorumunuz için elbetbetde birgün vuslatta sevgiliye ulaşacak sevenler.
    sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir şiir...Yüreğinize sağlık..

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir şiir.Elinize,yüreğinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. gökçe7;
    çok teşekkür ederim canım sevgiler diliyorum

    YanıtlaSil
  6. Dalgaları Aşmak;
    Beğenmeniz mutlu etti beni çok teşekkür ederim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Yak beni, erit yakut gecelerde
    Olmazları oldurup
    Doldur aşk ateşini kadehime
    Ey sevgili bilki
    Bedenimin her hücresi
    Sana susuz sana amade...

    Çok güzeldi, büyük bir haz aldım okurken ve bir kaç satırla eşlik etmek istedim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Hamiyet;
    SÜPERRR çok begendimm sevgiler canım çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. duygu yüklü şiiriniz insanı nerelere götürüyor kaleminize kuvvet diyorum sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Bilge;
    çok teşekkür ederim.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Yüreğinize sağlık zevkle bir solukda okudum ne güzel bir araya gelmiş tılsımlı kelimeler..
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  12. Sevil(denizfeneri);
    çok teşekkür ederim sevgili sevil hanım
    sevgidamlalrrım sizinle olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Ziyaretinize ve yazdıklarımıza daha bir anlam katan o güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekür ederim
    sizin blognuzda çok güzel
    şiirinse harika

    YanıtlaSil
  15. Yürekteki sevi, damla damla düşmüş dizelere.
    Şiirin sevdiği, şiiri seven kaleminizi kutluyorum.
    Nicelerine, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  16. RECEP ALTUN;
    Rica ederim recep bey emek verip yazılan her yazıya laf olsun diye degil sahiden istediğim için yazıyorum deger veriyorum arkadaşlarımın duygularına sevgiler diliyorum

    YanıtlaSil
  17. SUSKUNKOY;
    Çokk teşekkür ediyorum efendim sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. ALİ EKBER ÇELİK ;
    çok teşekkür ederim efendim sizde hoşgeldiniz sayfama sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Ziyaretiniz ve bloglarımızı daha bir anlamlı kılan o güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Evet bugün bir çırpıda arşivimden 4-5 şiir birden indirdim bloğuma rahmetli "Annemi Özlemiştim" de.
    Sevgidamlalarınızın Rahmetten farkı yok yağdığı yeri bereketlendiriyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. Resimle bütünleşmiş harika bir şiir...Duygularınızla var olun emi...kaleminize sağlık...Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Hikayellerdengeriyekalan;
    çok teşekkür ederim sizde saglıcakla kalın

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel, duygulu bir şiir bu arkadaşım. Vuslat öncesi duyguları ifade etmişsin şiirinde. Ne var ki vuslat sonrasında pek de bu şekilde, bu şiddette sürmüyor bu duygular. Aşkın gerçeği böyle yani. İnsanın neredeyse sevgilisine kavuşmak istemeyeceği geliyor.:)) Şiirinde dile getirdiğin gibi birbirine kavuşmanın beklentisi içinde olunan dönem, aşkın en güzel, en heyecanlı devresi. Ondan sonra muhtemelen bir düşüş devresi başlayacaktır ki biz yine de her zaman böyle olmayacağını umarak yorumumuza son verelim:) Yüreğine sağlık, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  23. sihirliyazılar;
    ayy süpersinn ne kadar samimi bir yorum.canım ben bu şiirde birkaç temeyı baz almaya çalıştım, herkesin bakış acsına göre değişime açık bir şiir acizane. Beşeri aşkta sonuna kadar katılıyorum bu söylediklerine sevgiler....

    YanıtlaSil
  24. Öylesi yakan bir Aşk son nefese gitmeli,
    gidecekce yakmalı..yakan aşklar değil yakan aşk olmalı. Böylesi bir aşk güzel fakat hayatın gerçeklerinde artık pek olmayacak gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
  25. Onuncu Köyün Adamı ;
    gitmeli bencede.aşkta yakmalı aşk gibi.hayatın gerçeklerinde olamasa şiir lerde yaşatır sevgidamlalarıda.teşekkür ediyorum sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  26. sevgi... ahh sevgi...
    sen değilmisin damarımdaki kanı kurutan
    öfkeden-nefretten ibaret olmama neden olan...
    ah sevgi ahhhh...
    ne vardı gelipte ruhuma hükmedecek...
    paylaşım için sağolasın güzel insan..

    YanıtlaSil
  27. ZePhYrE;
    Çok teşekkür ederim.ahh sevgi ahh çok güzeldi.sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Bloğuma yaptığınız ziyaretlere ve yazdıklarımızı daha bir anlamlı kılan o güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  29. ramazan;çok teşekkür ederim sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. süper bir anlatım, tebrikler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. NİLAY,
    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİ NİLAY.SEVGİLER...

    YanıtlaSil