12 Ocak 2010 Salı

SEVGİ DAMLALARINDA



SEVGİ DAMLALARINDA


Senelerce umuduyla bekledi,
“Gelecek beklenen sevgili” dedi.

Çıkageldi aşk, ummadığı bir andı,
Doldurdu yüreğini, her zerresini yaşadı.

Olmaz dese de oldu, vazgeçilmeziydi artık sevda.
Tutkuydu, özlemdi, uçuyordu bulutlarda.

Üşüyen yüreğim güneşine sığındı,
Sevdanın bam tellerinde ısındı.

Aşk oldu, dost oldu yüreğinde hüzzamla,
Yeşerdi çiçekleri, baharı sardı kollarıyla.

Aydı gecelerimde, yıldızdı yörüngemde
Yaşattı sevdayı birer birer içimde…

Sevdamla kışım bahar, baharım yaz,
Aşkla kayboldu gecelerdeki ayaz.

Sar sevgilim yılların yaralarını,
Hadi, coştur sevgi damlalarımı.


25 yorum:

  1. Sevgiler, sevdalar, aşklar... İnsan hayatından asla çıkamayan, vazgeçilmez duygular.

    Bu şiirde de müthiş bir sevgi, güzel bir sevda öyküsü var.

    Müzik ise bu sevdayı uçuruyor adeta. Yürek ayçiçeği olur bu müzikle zaten. Sevda nerdeyse döner o yana...

    Sevgi damlalarının hep coşkun kalması dileklerimle...

    Ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. (suskunbiradam) sevgili suskun,teşekkür ederim güzel dilekleriniz beni mutlu etti. Ayçiçegi güneşe aşıktır bence, bende sevgiye aşık biri olarak sevgi damlalarımla hep ayçiçekleri suluyorum.sevgi dolsun her tanesenine sevdalar yüklesin , sevgi dolu gönüllerde yer etsin diye sevgi lerrr

    YanıtlaSil
  4. Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim:)

    Yürek seliniz durmasın...

    YanıtlaSil
  5. mavisihir; çok teşekkür ederim sevgi lerrr

    YanıtlaSil
  6. Üşüyen yüreği sevgiden başka ne ısıtabilir(?) Hangi merhem, hangi ilaç iyi gelir sevgilinin kendisinden başka yaralara(?) Bir tek sevgili yeter tüm güneşli günlerin çarçabuk gelmesine, gülücüklerin yüzde buket buket açmasına, tüm renkleri maviye boyamaya bir tek sevgili yeter yaşamın anlamına... Güzeldi, umutluydu, sıcacıktı şiir. Tebrikler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. hamiyet;
    çok teşekkür ederim evet sevgiden başka yüreği ısıtacak hiç bir şeyi düşünemiyorum sevgiye hasret bir toplum olduk.sevgiyi hep yanlış tanıttılar bize nezamanki sevmenin anlamını ögrendik işte o zamanda geç kaldık sevgi lerrr

    YanıtlaSil
  8. Böylesi bir sevdayı yakalamak kolay değil günümüz şartlarında. Yakalayabilene ne mutlu. Kıymetini bilmek lazım. Sıcacık bir sevdayı anlatan sıcacık bir şiir. Yüreğine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. sihirliyazılar;
    çok teşekkür ederim haklısınız sevdayı derinde yaşayıp yaşatmakta lazımdır.sevgi lerrr

    YanıtlaSil
  10. Çıkageldi aşk, ummadığı bir andı,

    Doldurdu yüreğini, her zerresini yaşadı.

    Olmaz dese de oldu, vazgeçilmeziydi artık sevda.

    Tutkuydu, özlemdi...



    çok anlamlıydı,duygu dolu aşk dolu...Sevgiler

    müzik harikaydı...

    YanıtlaSil
  11. Efendim, Merhabalar; Önce bloğuma bir izleyici olarak katılmanızdan son derece memnun olduğumu söylemek istiyorum. Teşekkür etmek için, bloğunuza geldim. Ama adresinize ulaşmak öyle kolay olmadı. Bu blogger'in bir eksikliği mi? Yoksa, blogcu arkadaşlarımızın avatar ayarlarından mı kaynaklanıyor anlayamadım? Önce bu durumu bir izah edeyim. Çünkü blog sayfamda böyle iki izleyici daha var bir türlü onlara ulaşamıyorum.
    Hiç farkında değilim, bir resimsiz izleyici avatarı daha katılmış ve sadece "sevgi damlalari" ismi var, ne blog adresi var, ne de buraya ulaşabilmenin başka bir yolu var. Avatarı tıkladığım zaman diğer avatarlarda "bağlantım" bölümü göründüğü için blog adresleri de yazıyor. Ama sizinkinde yoktu. Ben de böyle izleyici avatarlarında bağlantı adresleri olmayan izleyici arkadaşların bloglarına ulaşamıyorum. Sadece google'de avatarda çıkan isimleri yazıp ulaşabilirsem ulaşıyorum yoksa, mümkün değil. Size ben ancak böyle ulaşabildim. Yani avatarınızda çıkan isminizi google arama çubuğuna yazdım ve orada tabi blogspot.com ile sonlanan ilk adresi tıklayarak size ulaşmış oldum. Başınızı ağrıttıysam özür dilerim. Bu tabi teknik bir konudur, sizinle alakası olmayabilir. Ben sadece bu soruna nasıl çözüm bulunabilir diye bilgi babından hatırlatıyorum.

    Allah'a emanet olun, sağlıcakla kalın efendim.

    YanıtlaSil
  12. Recep Altun;
    sevgili recep bey çok teşekkür ederim emek verip uğraşıp sayfamı ziyaret etmişsiniz çok memenun oldum. evet bu söylediklerinizin farkındayım buna bir çözüm bulmak lazım neden olduğunu anlayamadım ama farkındayım söylediklerinizin .bende ulaşamıyorum bazı arkadaşların sayfasına ama en kısa zamanda düzeltilecektir teşekkür ederim hatırlattığınız için başkası tarafından sorun oldugunuda bilmek bu teknikte olsa ağrızayı yok etmeliyiz.sevgi lerr efendim

    YanıtlaSil
  13. hikayelerdirgeriyekalan;
    çok teşekkür ederim. sizde çok kibarsınız sevgi lerr

    YanıtlaSil
  14. Ne şans! Böylesi güzel, tutkulu bir aşk yaşamak...elinize sağlık..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Aynı yıldıza bakmak,aynı ay'ın şavkıyla aydınlanmak değilmidir aşk,en ayaz gecelerde bile bir sıcak gülüş değilmidir ruhu ısıtan.

    Sevgilinin dilinde can bulur sevgi damlacıkları akar saçının telinden tırnağının ucuna kadar mutluluk yağmurları.

    Merhaba,teşekkür ediyorum bu güzel gönül sesiniz için,sevgi damlalarım çok hoş bir söz,umarım her daim sevgi yağmurlarında ıslanır kuruyan dallarınız.

    Hayatın gülen yüzü sizden yana olsun,sevgi ve huzur içinde.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. ziyaretiniz için teşekkür etmek...
    ve sevgi yüklediğiniz kaleminize merhaba demek için uğradım :)
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  17. Sevdamla kışım bahar, baharım yaz,

    Aşkla kayboldu gecelerdeki ayaz.


    Sar sevgilim yılların yaralarını,

    Hadi, coştur sevgi damlalarımı.

    Çok güzel anlamlı sözler, ayrıca ziyaretiniz için teşekkürler, iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  18. Efendim, merhabalar: Bloğuma yaptığınız ziyaret ve o güzel yorum için çok teşekkür ederim.

    "Sevdamla kışım bahar, baharım yaz,
    Aşkla kayboldu gecelerdeki ayaz.
    Sar sevgilim yılların yaralarını,
    Hadi, coştur sevgi damlalarımı."

    Blogcu dünyasında sevgi üzerine ilk defa olumlu ve sonu mutlu biten bir şiir okudum. Kaleminize, emeğinize, yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. İnşallah dünyadaki tüm sevgiler böyle güzel ve mutlu olurlar.

    Allah'a emanet olun, sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  19. kedi perisi;
    hoşgeldiniz sizde sayfama aslında sevdayı yaşamak, bunu yürekten hissetdebilmek güzel.
    sevgi lerr

    YanıtlaSil
  20. Tufan;
    çok teşekkür ederim sevgili tufan bey,
    bu güzel sözleriniz dahada yüreklendi sevgi lerr saygılar efendim

    YanıtlaSil
  21. sedencik;
    sizede merhabalar hoşgeldiniz
    sevgi lerr

    YanıtlaSil
  22. Dj_Engin Forum ;
    Çok teşekkür ederim sizde hoşgeldiniz.
    sevgi lerr

    YanıtlaSil
  23. Recep Altun;
    çok teşekkür ederim recep bey, benim hayat felsefemde hep sevgi var. sevgiyle atılan her adımda gönüllerdeki sevgi bulaşıcıdır herkese yayılır çoğalır.sevgi ve saygılarımla efendim.

    YanıtlaSil
  24. Duygu izleğinde özgürlüğe uzanır kalem. Kimi çıkmaz sokaklar, kimi de sonsuz savdalardır durağı.
    Biriktikçe duygu damlaları, sel olur akar yürekten yüreğe. Şiirdeki gibi.
    Duygu damlalarının damıtıldığı duygulu yüreği kutluyorum.

    YanıtlaSil
  25. suskunkoy;
    çok teşekkür ederim.çok zarifsiniz hoşgeldiniz sayfama sevgilerr

    YanıtlaSil